Veelgestelde vragen over myMediaMarkt
Account & inloggen
Aanmelden kan via de website, app of in de winkel.
Probeer eerst je cookies te verwijderen. Lukt het niet? Vraag een nieuw wachtwoord aan. Weet je zeker dat je een account hebt, maar je krijgt geen “wachtwoord vergeten” e-mail? Kijk dan of je een online account kan maken door de stappen te volgen. Lukt dit niet? Je kan ook contact met ons opnemen.
Vraag een nieuw wachtwoord aan via “Wachtwoord vergeten”. Weet je zeker dat je een account hebt, maar je krijgt geen “wachtwoord vergeten” e-mail? Kijk dan of je een online account kan maken.
Je wachtwoord veranderen kan via je online account of app onder “Mijn profiel”.
Nee, je QR-code is alleen geldig in Nederland. Voor buitenlandse winkels is een aparte registratie nodig.
Wijzig dit zelf via je online account.
Je gegevens kun je inzien via je online account of de app.
Ja, jouw lidmaatschap is geldig in alle Nederlandse MediaMarkt-winkels en in de webshop.
Ja, als het jouw persoonlijke accounts zijn. Vul het contactformulier in en geef de e-mailadressen door.
Neem contact op via het contactformulier en geef het e-mailadres door waarmee het account is aangemaakt.
Lidmaatschap & voordelen
Verdien punten met elke aankoop, exclusieve voordelen en coupons, beheer al je aankopen op 1 plaats en speciale promoties. Bekijk alle voordelen hier!
Klik rechtsboven op het icoontje en vul je gegevens in. Bevestig je e-mailadres via de ontvangen mail.
In je account onder “Mijn bestellingen” via de webshop en ook te vinden in de app.
MyMediaMarkt-leden hebben gratis verzending op alle pakketpost! Als je ingelogd bent, word dit automatisch toegepast in je winkelmandje.
How do I update my data?In je profiel onder “Mijn gegevens”. Je e-mailadres kun je niet wijzigen.
Dit kan tot 60 dagen na aankoop. Klik in je account op “Mijn bestellingen” > “Kassabon registreren” en vul de gegevens in om deze te koppelen.
Ja, via je account onder “Mijn aankopen” > “Kassabon registreren”. Niet mogelijk voor de outlet of van externe verkopers.
Als je bon zichtbaar is in je account, worden de punten na 30 dagen toegekend en kan je deze inwisselen voor een coupon. Na 30 dagen nog geen punten? Je kan ook contact met ons opnemen.
Voeg je bon handmatig toe via je account. Klik in je account op “Mijn bestellingen” > “Kassabon registreren” en vul de gegevens in om deze te koppelen. Dan worden de punten na 30 dagen alsnog toegekend.
Aanpassen kan in je account onder 'Instellingen': Klik hier of onderaan de e-mail.
Dit is niet mogelijk. Maak een nieuw account aan en laat je accounts koppelen via het contactformulier.
Punten
Laat bij aankoop je QR-code scannen of inloggen voor bestellen. Dan worden punten automatisch toegevoegd. Na 30 dagen (na de retourperiode) kan je ze inwisselen voor een coupon.
Ga in je profiel naar “myPoints” om je puntensaldo en aankoopgeschiedenis te bekijken.
Punten worden pas definitief na 30 dagen (na de retourperiode). Daarna kun je ze inwisselen voor een coupon.
Basispunten: 2 jaar geldig. Eventpunten: 1 jaar geldig.
Na het invullen van je gegevens en het goedkeuren van de algemene voorwaarden in je mail is je registratie rond. Daarna ontvang je 250 punten.
Vink tijdens registratie goedkeuring marketing aan. Al een account? Dit kan ook onder “gegevens” in je account.
Na de retour komt de gebruikte coupon binnen 24 uur terug op je account. Niet het geval? Neem contact op via het contactformulier en vermeld je bestelnummer.
Coupons
Minimaal 1.000 punten = € 20,- coupon.
Ga in je profiel naar "Mijn coupons” of “Mijn vouchers”.
- Klik in je account op “MyMediaMarkt” en volg de stappen om je punten in te wisselen.
- Coupons kan je aanmaken in je account en inwisselen in de winkel en bij online bestelling.
Na inwisseling van de punten voor een coupon, is de coupon één jaar geldig.
Nee, dit is niet mogelijk.
Ja, je kunt in keer € 40,- inwisselen.
De coupons zijn combineerbaar maar niet meerdere van hetzelfde bedrag per aankoop. Dus niet 2x €20 coupon voor een aankoop, maar wel € 20,- coupon en € 40,- coupon.
Controleer of je coupon gekoppeld is aan je account, nog geldig is, minimale waarde behaald is en geen serviceproduct betreft.
Na de retour komt de coupon binnen 24 uur terug op je account. Niet het geval? Neem contact op via het contactformulier en vermeld je bestelnummer.
De coupon komt binnen 24 uur terug op je account. Niet het geval? Neem contact op via het contactformulier.
Het antwoord op je vraag niet gevonden?
Wanneer je het antwoord op je vraag niet hebt kunnen vinden op deze pagina, kun je contact met ons opnemen via het contactformulier of bellen naar 010-80 82 207.