
Rotterdam, 28 april 2025 – MediaMarkt breidt haar aanbod uit en lanceert een eigen mobiele telefoniemerk: Let’s Go Mobile. Met deze lancering introduceert MediaMarkt een innovatieve mobiele telefoniepropositie die verder gaat dan alleen data en belminuten. Als eerste aanbieder in Nederland biedt Let’s Go Mobile een mobiel abonnement waarbij onbeperkte cloudopslag – een eigen dienst van MediaMarkt - geïntegreerd is in het basispakket. Let’s Go Mobile wordt vanaf 1 mei in de MediaMarkt-winkels en online aangeboden.
Let’s Go Mobile maakt gebruik van het netwerk van KPN en richt zich op prijsbewuste en technologie gerichte consumenten die kritisch kijken naar de prijs/kwaliteit verhouding van hun mobiele abonnement.
Patrick van der Linden, Chief Commercial Officer van MediaMarkt Benelux: “We zijn trots en erg blij met deze bijzondere aanwinst in onze technologiefamilie. Het is niet zomaar een dienst die we toevoegen, maar een geheel nieuwe propositie onder eigen merknaam die naadloos aansluit bij onze strategie om een compleet omnichannel platform voor consumentenelektronica te zijn. We zien dat klanten steeds meer verwachten van hun mobiele abonnement. Dat maken wij met Let’s Go Mobile nu mogelijk en voor een divers publiek: van Millennials tot gezinnen en zakelijke klanten. En zeker ook voor de prijsbewuste Gen Z-generatie is dit een heel interessant aanbod. We bieden een slimme, betaalbare oplossing die perfect past bij het digitale leven van vandaag."