Veelgestelde vragen rondom service en informatie
Winkel informatie
Alle winkelinformatie vind je terug op deze pagina.
Op de productpagina van het betreffende product kun je zien in welke winkel het op voorraad is.
Je kunt een product reserveren in de winkel door online een bestelling te plaatsen en bij bezorgopties te kiezen voor 'Ophalen in de winkel'.
Contact met de klantenservice
Staat het antwoord er niet tussen of heb je liever persoonlijk contact? Je kan ons een e-mail sturen of een bericht via Facebook of Twitter. Heb je een vraag voor één van onze winkels? Vind hier het telefoonnummer van de winkel bij jou in de buurt of neem telefonisch contact op via 088 - 46 40 464.
Openingstijden klantenservice:
Maandag: 08:00 - 20:00 uur
Dinsdag: 08:00 - 20:00 uur
Woensdag: 08:00 - 20:00 uur
Donderdag: 08:00 - 20:00 uur
Vrijdag: 08:00 - 20:00 uur
Zaterdag: 09:00 - 20:00 uur
Zondag: 10:00 - 19:00 uur
Productinformatie
Op de productpagina staat veel informatie over het product. Heb je meer vragen of wil je advies? Bezoek dan één van onze winkels en wordt geholpen door onze specialisten.
Dat kan zeker! Bezoek hiervoor één van onze winkels.
Je kunt een product reserveren in de winkel door online een bestelling te plaatsen en bij bezorgopties te kiezen voor 'Ophalen in de winkel'.
MediaMarkt Zakelijk
MediaMarkt biedt oplossingen op maat voor het midden- en kleinbedrijf (MKB) in Nederland. Als zakelijke klant van MediaMarkt profiteer je van een groot assortiment aan zakelijke producten en relevante services voor een aantrekkelijke prijs. Zo maak je gebruik van de nieuwste zakelijke laptops met beveiligingssoftware, passende tv-schermen en beamers voor vergaderruimtes of geïnstalleerde professionele koffiemachines voor bijvoorbeeld recepties. Via jouw accountmanager ontvang je snel en vrijblijvend een offerte, speciaal voor jouw bedrijf.
Is je minimale bestelwaarde € 1.000,- of minstens 3 producten dan verwelkomen we je graag als zakelijke klant.
De betaling van een zakelijke bestelling kan op meerdere manieren. Uiteraard kun je het bedrag direct betalen bij de bestelling. Maar als zakelijke klant bieden we je ook de mogelijkheid om op rekening te betalen. Jouw persoonlijke accountmanager vertelt je hier graag meer over.
Heb je (nog) geen productkeuze kunnen maken? Kies dan voor de zakelijke cadeaukaart van MediaMarkt.
Zakelijke klant worden? Neem vandaag nog contact met ons op. Dit kan telefonisch via 088 - 46 40 410 (alleen voor zakelijke klanten) of per e-mail ([email protected]). Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08.30 tot 17.30 uur.
MediaMarkt Club-pas
Lid worden en zijn van de MediaMarkt Club is helemaal gratis.
Normaliter ontvang je deze binnen twee weken. We proberen deze zo spoedig mogelijk bij je thuis te bezorgen, maar soms gaat er helaas iets mis.
Indien je eerder gebruik wilt maken van de waanzinnige voordelen, kun je in jouw online account via 'MediaMarkt Club-overzicht' een tijdelijke pas printen of gebruik maken van de digitale Club-pas in de MediaMarkt-app.
Neem contact met ons op en vraag een nieuwe pas aan. Je oude pas wordt dan geblokkeerd. Tot die tijd kun je nog gebruik maken van de digitale Club-pas om in de winkel en online van de Club-voordelen te profiteren.
Jouw (digitale) MediaMarkt Club-pas is strikt persoonlijk en kan niet door anderen gebruikt worden.
Je kunt jouw Club-pas in elke Nederlandse MediaMarkt winkel en in de webshop gebruiken.
Persoonlijke gegevens
Indien je verhuist bent en in het bezit bent van een MediaMarkt online account kan je hier makkelijk jouw adresgegevens wijzigen.
Dit is helaas niet mogelijk.
Dit kan via de Clubpagina in je persoonlijke online account op de website of in de app.
Je kunt via ‘inloggegevens vergeten’ je gebruikersnaam naar het geregistreerde e-mailadres laten sturen.
Je kunt via ‘wachtwoord vergeten’ een nieuw wachtwoord opvragen.
Voordelen
Wanneer je lid bent van de MediaMarkt Club kun je zelf makkelijk een aankoopbon toevoegen aan jouw Club-account. Volg hiervoor onderstaande stappen:
- Ga naar deze pagina en log in.
- Klik op "Mijn producten" en vervolgens op "Bestellingen".
- Klik op "Voeg een kassabon toe".
- Vul de kassabonregistratie in (Klik op "Bekijk voorbeeld" om te zien welke cijfers in welk vakje horen).
- Type tot slot de symbolen over bij "Typ hier de getoonde symbolen" en klik op opslaan.
- Binnen 24 uur zal de bon zichtbaar zijn in jouw Club-online account.
- Heb je in de winkel een factuur op naam laten maken? Deze kan je (nog) niet toevoegen aan jouw Club-account.
Club-leden maken bij iedere aankoop kans op een Kassa Kans-voucher t.w.v. 50 euro. Deze valt elke week, in alle winkels én in de webshop. De winnaar wordt bepaald door een random generator in de check out van de webshop, of aan de kassa in de winkel als je jouw (digitale) Club-pas laat scannen bij je aankoop.
Je wordt op de hoogte gehouden van Club-evenementen en nieuwtjes van jouw gekozen voorkeurswinkel. Je hebt natuurlijk altijd de mogelijkheid om jouw voorkeurswinkel te wijzigen.
Smartbar
MediaMarkt introduceert de Smartbar. Daar helpen ze je met installaties, instellingen en technische problemen. En wat onze medewerkers allemaal met apparaten kunnen, is niets minder dan pure magie! Gebarsten schermen worden met een paar handige vingerbewegingen gemaakt door onze schermreparatie service en je laptop is op magische wijze weer virusvrij met onze computer startklaar + check-up. Je kan het zo gek niet bedenken of onze wizards helpen je ermee! Bekijk de speciale pagina voor meer informatie over de Smartbar.
Het antwoord op je vraag niet gevonden?
Wanneer je het antwoord op je vraag niet hebt kunnen vinden op deze pagina, kun je contact met ons opnemen via onderstaande opties: