Black Friday 2025: veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Deze actie is geldig van vrijdag 07-11-2025 t/m maandag 01-12-2025 in onze webshop en in onze winkels. De actie is alleen geldig op de aangeduide, deelnemende producten in de winkels en webshop en zolang de voorraad strekt.
We vragen je om geduld te hebben en ook je spam te controleren. Heb je de bestelbevestiging na 24 uur nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op!
De verwachte levertijd staat aangegeven bij het product. Tijdens het afrekenen kun je precies zien wanneer je product geleverd wordt.
Nee. Aandelen, benzine of je dagelijkse groente en fruit: veel prijzen van dingen waar we dagelijks mee te maken hebben, veranderen iedere dag. Ook de prijzen bij MediaMarkt kunnen iedere dag veranderen. Hoe dan? Omdat we dagelijks heel nauwkeurig de prijzen in de markt monitoren om ervoor te zorgen dat we onze klanten altijd een concurrerende prijs kunnen bieden. Altijd. Iedere dag. Actie of geen actie. Want 1 ding staat vast: bij MediaMarkt krijg je altijd een goede deal en een goede service.
We willen deze actie met iedereen vieren, dus ook met jou! Kom naar de winkel met je aankoopbon, zodat wij de korting voor jou in orde kunnen maken. Heb je het product in de webshop besteld? Neem dan contact met ons op!
Wanneer een product nog op voorraad is, zie je onder de prijs de verwachte levertijd staan.
Vragen over Black Friday in de winkels
Reguliere openingstijden zijn van toepassing. Actuele informatie m.b.t. de openingstijden vind je op https://www.mediamarkt.nl/nl/store/store-finder
Ja, dit is mogelijk! Je kunt hierbij gebruikmaken van de optie ‘Haal op in de winkel’. Wat houdt dit in? Bestel je product(en) gemakkelijk online en haal ze na 30 minuten op in de winkel.
Onder de prijs kun je zien of het product nog op voorraad is in de door jou gekozen winkel.
Het kan zijn dat producten niet meer zichtbaar zijn op de website op het moment dat ze uitverkocht zijn, voor aanbiedingen waarop geldt: op = op
Ja, dat kan! De myMediaMarkt-voucher kan je tijdens het bestelproces inwisselen of bij de kassa in de winkel.
Nee. Aandelen, benzine of je dagelijkse groente en fruit: veel prijzen van dingen waar we dagelijks mee te maken hebben, veranderen iedere dag. Ook de prijzen bij MediaMarkt kunnen iedere dag veranderen. Hoe dan? Omdat we dagelijks heel nauwkeurig de prijzen in de markt monitoren om ervoor te zorgen dat we onze klanten altijd een concurrerende prijs kunnen bieden. Altijd. Iedere dag. Actie of geen actie. Want 1 ding staat vast: bij MediaMarkt krijg je altijd een goede deal en een goede service.
We willen deze actie met iedereen vieren, dus ook met jou! Kom naar de winkel met je aankoopbon, zodat wij de korting voor jou in orde kunnen maken. Heb je het product in de webshop besteld? Neem dan contact met ons op!
Cashback-acties blijven ook tijdens deze actie van kracht. Bekijk hier de lopende cashback-acties.
Nee, dit is niet in de prijs verwerkt. Dit dien je zelf aan te vragen via de opgegeven actievoorwaarden van de cashback. Op de productpagina wordt vermeld hoe deze cashback kan worden geclaimd.
Vragen over Black Friday in de webshop
We vragen je om geduld te hebben en ook je spam te controleren. Heb je de bestelbevestiging na 24 uur nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op!
De verwachte levertijd staat aangegeven bij het product. Tijdens het afrekenen kun je precies zien wanneer je product geleverd wordt.
Voor sommige aanbiedingen geldt: op = op. Deze zijn na uitverkoop niet meer mogelijk om te bestellen tijdens de actieperiode.
Nee, je ontvangt alleen korting op de deelnemende producten.
Nee. Aandelen, benzine of je dagelijkse groente en fruit: veel prijzen van dingen waar we dagelijks mee te maken hebben, veranderen iedere dag. Ook de prijzen bij MediaMarkt kunnen iedere dag veranderen. Hoe dan? Omdat we dagelijks heel nauwkeurig de prijzen in de markt monitoren om ervoor te zorgen dat we onze klanten altijd een concurrerende prijs kunnen bieden. Altijd. Iedere dag. Actie of geen actie. Want 1 ding staat vast: bij MediaMarkt krijg je altijd een goede deal en een goede service.
We willen deze actie met iedereen vieren, dus ook met jou! Kom naar de winkel met je aankoopbon, zodat wij de korting voor jou in orde kunnen maken. Heb je het product in de webshop besteld? Neem dan contact met ons op!
Cashback-acties blijven ook tijdens deze actie van kracht. Bekijk hier de lopende cashback-acties.
Nee, dit is niet in de prijs verwerkt. Dit dien je zelf aan te vragen via de opgegeven actievoorwaarden van de cashback. Op de productpagina wordt vermeld hoe deze cashback kan worden geclaimd.
Het is wettelijk bepaald dat er thuiskopieheffing betaald moet worden op data dragende producten. Hieronder een overzicht met tarieven en categorieën:
- Desktop, pc, notebook, server, mediacenter: € 2,70
- Tablet: € 2,20
- Smartphone, telefoon met MP3-functie: € 7,30
- Portable audio- of videospeler: € 2,10
- Settopbox met harde schijf, HDD-recorder: € 3,80
- E-reader: € 1,10
- Externe HDD, externe SSD: € 1,00
- USB-stick > 256 GB: € 1,00
- USB-stick < 256 GB: € 0,50
- Wearables met opslagmogelijkheid: € 0,60
De prijzen zijn inclusief btw. De Black Friday-actie geldt niet op de thuiskopieheffing.
Bezoek onze klantenservicepagina en vind hier het antwoord op je vraag.
Veelgestelde vragen over dubbele punten
Tijdens de Black Friday-periode ontvang je dubbele myMediaMarkt-punten op geselecteerde producten wanneer je deze koopt (met uitzondering van marketplace-producten). De extra punten worden automatisch toegevoegd aan je puntentotaal zodra je als myMediaMarkt-member afrekent.
Je ontvangt dubbele punten alleen op deelnemende Black Friday-producten. Op alle andere producten spaar je het normale aantal punten, zolang je ingelogd bent als member. Let op: Marketplace-producten zijn uitgesloten van deze puntenactie.
Producten die deelnemen aan de dubbele-puntenactie herken je aan de ‘Black Friday’-sticker bij het artikel. Zie je geen ‘Black Friday’-sticker? Dan doet het product niet mee aan de actie. Op de productpagina vind je het aantal punten onder de prijs, en dit wordt ook weergegeven op de betaalpagina. Let op: Marketplace-producten zijn uitgesloten van deze puntenactie.
Je hoeft zelf niets te activeren. De dubbele punten worden automatisch meegerekend in je myMediaMarkt-puntentotaal. In je account zie je het totaal aantal gespaarde punten, inclusief de dubbele punten op deelnemende producten.
De actie loopt van: maandag 24 november 00:01 uur t/m maandag 1 december 00:59 uur.
Alleen aankopen die binnen deze periode zijn gedaan op deelnemende producten tellen mee voor dubbele punten.
Je punten zijn direct zichtbaar in je myMediaMarkt-account na je aankoop.
Je kunt de punten na 30 dagen inzetten. Deze 30 dagen hebben te maken met de retourtermijn: pas als deze voorbij is, worden je punten definitief en kun je ze gebruiken en omzetten in een kortingsbon.
Bij annuleren of retourneren van (een deel van) je bestelling worden de bijbehorende myMediaMarkt-punten, inclusief dubbele punten, weer van je account afgeschreven.
Als je een product omruilt of opnieuw bestelt, worden punten opnieuw op basis van de nieuwe aankoop en de op dat moment lopende actie berekend.
Alleen myMediaMarkt-members krijgen dubbele punten bij een aankoop. Belangrijk: Je moet tijdens de aankoop ingelogd zijn. Koop je als niet-member en meld je je pas achteraf aan? Dan kun je geen dubbele punten met terugwerkende kracht claimen op eerdere aankopen.
Nee, dat is niet mogelijk. Dubbele punten worden alleen toegekend als je op het moment van aankoop als myMediaMarkt-member bent ingelogd. Achteraf toevoegen van dubbele punten is niet mogelijk.
Je kan wel de normale punten en je bon koppelen aan je account, zie hiervoor de FAQ “Mijn kassabon ontbreekt in mijn account, kan ik deze toevoegen?”
Voor meer informatie over sparen, punten inwisselen en alle voorwaarden van myMediaMarkt, kun je terecht bij de algemene myMediaMarkt FAQ op onze website.