De rollen van MediaMarkt en van onze partner
Onze partner is een professionele verkoper die via www.mediamarkt.nl verkoopt. Wat houdt dit precies in?
De belangrijkste verantwoordelijkheden van onze partner:
Biedt het product te koop aan op www.mediamarkt.nl;
Verpakt het product eventueel met pakbon na het ontvangen van een order;
Levert het product aan de klant;
Mailt de factuur op aanvraag;
Ontvangt en beoordeelt geretourneerde producten en handelt dit verder af;
Zorgt voor de uitvoering van de wettelijke garantie (bijv. reparatie of vervanging als het artikel niet goed is) en/of extra garantie.
De partner blijft altijd zelf verantwoordelijk voor bovenstaande taken.
De belangrijkste verantwoordelijkheden van MediaMarkt
zorgt dat jij via www.mediamarkt.nl kunt bestellen en betalen zoals je bij ons gewend bent
Gegevens en informatie over deze verkoper
TANITA is grondlegger van de Bioelectrical Impedance Analysis (BIA) en de eerste die een zogenaamde vetmeter op de markt bracht. Door altijd te blijven innoveren en ontwikkelen zijn we uitgegroeid tot wereldleider als het gaat om het monitoren van gezondheid en de enige die dit beschikbaar maakt voor zowel professionals als thuisgebruikers.Als eerste bedrijf ter wereld zijn we begonnen met het bieden van nieuwe gezondheidsinzichten. Zo waren we de eerste met de vetmeter, ontwikkelden we unieke, nieuwe metingen en maakten we BIA-technologie voor iedereen toegankelijk. De sarcopenie index, het meten van spierkwaliteit en het bepalen van de metabolische leeftijd? Allemaal uit onze koker.Onze BIA-technologie is toegankelijk en bruikbaar voor iedereen. Van kinderen tot tachtigers, van hardlopers tot zwemmers, van volslank tot gespierd en van personal trainers tot artsen. Officiële bedrijfsnaam: TANITA Europe BV Bezoekadres: Hoogoorddreef 56e Postcode: 1101 BE Plaats: AMSTERDAM KvK-nummer: 34283024 BTW-nummer: NL818468981B01 Telefoonnummer: +31 (0)205602970 E-mailadres: [email protected] Klachten Het kan zijn dat u een klacht heeft over een bestelling. Uiteraard nemen wij uw klacht serieus en helpen we u graag verder. We adviseren u dan ook om contact met ons op te nemen of met de betrokken partner voor een oplossing. Het is ook mogelijk om uw klacht in te dienen bij een onafhankelijke derde partij. De Europese Commissie biedt een online geschillenbeslechtingsplatform aan, dat geraadpleegd kan worden via de volgende link: ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show