Mediamarkt Logo

Trust Nederland

Heeft u nog vragen?

0786543301

De rollen van MediaMarkt en van onze partner

Onze partner is een professionele verkoper die via www.mediamarkt.nl verkoopt. Wat houdt dit precies in?

De belangrijkste verantwoordelijkheden van onze partner:

  • Biedt het product te koop aan op www.mediamarkt.nl;

  • Verpakt het product eventueel met pakbon na het ontvangen van een order;

  • Levert het product aan de klant;

  • Mailt de factuur op aanvraag;

  • Ontvangt en beoordeelt geretourneerde producten en handelt dit verder af;

  • Zorgt voor de uitvoering van de wettelijke garantie (bijv. reparatie of vervanging als het artikel niet goed is) en/of extra garantie.

De partner blijft altijd zelf verantwoordelijk voor bovenstaande taken.

De belangrijkste verantwoordelijkheden van MediaMarkt

  • zorgt dat jij via www.mediamarkt.nl kunt bestellen en betalen zoals je bij ons gewend bent

Gegevens en informatie over deze verkoper

Trust International B.V. is opgericht in 1983 en is het one-stop-merk voor digitale lifestyle-accessoires. Wij zijn een wereldwijd opererend bedrijf met een duidelijke missie: het dagelijks leven makkelijker maken met handige oplossingen. We willen nu en in de toekomst relevant zijn en blijven, met een focus op duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Trust heeft een breed assortiment van kwaliteitsproducten tegen een betaalbare prijs om in elke behoefte te voorzien, in huis, op kantoor en onderweg. Of het nu gaat om je laptop, console, tablet, pc, smartphone of tv. Ontdek al onze merken: Trust Home & Office, Trust Mobile en Trust Gaming. Dankzij onze lokale sales teams zijn onze producten in meer dan 50 landen te vinden; van lokale winkels tot grote elektronicaketens, warenhuizen, hypermarkten en online. Trust International B.V. Laan van Barcelona 600 3317DD Dordrecht KVK: 23078603 Btw-nummer: NL009622378B01 Klachtenbehandeling Mogelijk heeft u een klacht over een bestelling. Uiteraard nemen wij uw klacht serieus en willen we u hier graag bij helpen. Wij adviseren u daarom contact op te nemen met ons of desbetreffende partner voor een oplossing. Het is ook mogelijk uw klacht voor te leggen aan een onafhankelijke derde instantie. De Europese Commissie biedt een online platform voor geschillenbeslechting, dat u hier kunt vinden: ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show

telefoonnummer: 0786543301