Mediamarkt Logo

Exquisit

Heeft u nog vragen?

0314362244

De rollen van MediaMarkt en van onze partner

Onze partner is een professionele verkoper die via www.mediamarkt.nl verkoopt. Wat houdt dit precies in?

De belangrijkste verantwoordelijkheden van onze partner:

  • Biedt het product te koop aan op www.mediamarkt.nl;

  • Verpakt het product eventueel met pakbon na het ontvangen van een order;

  • Levert het product aan de klant;

  • Mailt de factuur op aanvraag;

  • Ontvangt en beoordeelt geretourneerde producten en handelt dit verder af;

  • Zorgt voor de uitvoering van de wettelijke garantie (bijv. reparatie of vervanging als het artikel niet goed is) en/of extra garantie.

De partner blijft altijd zelf verantwoordelijk voor bovenstaande taken.

De belangrijkste verantwoordelijkheden van MediaMarkt

  • zorgt dat jij via www.mediamarkt.nl kunt bestellen en betalen zoals je bij ons gewend bent

Gegevens en informatie over deze verkoper

Bij Exquisit bestel je eenvoudig en voordelig je witgoed apparatuur. Het bezorgen en retourneren van je bestelling is altijd kosteloos. Onze vervoerder zal contact opnemen na het plaatsen van jouw bestelling om een bezorgmoment te kiezen. Voor 20:00 's avonds dien je aan te geven op welke dag je het bezorgd wil hebben. Komt deze dag alsnog niet zo goed uit, neem dan gerust opnieuw contact met onze vervoerder op om de datum aan te passen naar een dag wanneer het jou wél uitkomt! Wij zijn 5 (werk) dagen per week bereikbaar op +31314-362244. Wij leveren het product tot de drempel van de voordeur van het woonhuis mits dit op de begane grond is of wanneer er een lift aanwezig is. Onze chauffeur komt alleen en mag niet tillen. Helaas is het niet mogelijk om op een verdieping te leveren als er geen lift aanwezig is. Domest Multibrand Sales & Services Gildenstraat 4 t/m 6, 3861RG, Nijkerk, Nederland KVK: 60766964 BTW: NL854051259B01 Klachtenbehandeling Mogelijk heeft u een klacht over een bestelling. Uiteraard nemen wij uw klacht serieus en willen we u hier graag bij helpen. Wij adviseren u daarom contact op te nemen met ons of desbetreffende partner voor een oplossing. Het is ook mogelijk uw klacht voor te leggen aan een onafhankelijke derde instantie. De Europese Commissie biedt een online platform voor geschillenbeslechting, dat u hier kunt vinden: ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show

telefoonnummer: 0314362244