Veelgestelde vragen over de iPhone 17
Je kunt jouw nieuwe iPhone bestellen vanaf 12 september om 14:00 uur. De eerst mogelijke leverdatum is vrijdag 19 september.
De leverdatum is een indicatie; we doen ons best om jouw iPhone zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Wie het eerst bestelt, ontvangt ook als eerste de nieuwe iPhone.
Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace-mail. Hiermee kun je de actuele status en levertijd van je pakket volgen.
Ja, bij MediaMarkt kun je jouw oude iPhone inruilen via ons Trade-In programma. Je kunt je oude toestel inleveren in één van onze winkels of via onze website. Hiervoor ontvang je de waarde van je oude iPhone op een MediaMarkt-cadeaukaart, die je kunt gebruiken bij je volgende aankoop. Bekijk deze pagina voor meer informatie en om direct je oude toestel in te ruilen.
Wanneer je in de webshop een bestelling plaatst, kun je uit de volgende betaalmethoden kiezen:
- iDEAL
- PayPal
- Cadeaukaart (e-voucher).
- Creditcard (Visa, Mastercard en American Express)
- Achteraf betalen (Klarna)
Je kunt jouw bestelling wijzigen of annuleren zolang deze nog niet is klaargezet voor verzending. Neem hiervoor gerust contact met ons op via het contactformulier.
Is je bestelling al klaargezet voor verzending of onderweg? Dan kunnen wij deze niet meer aanpassen of annuleren. Sommige vervoerders bieden wel de mogelijkheid om een zending te annuleren via de track & trace.
Je kunt het pakket bij aflevering ook weigeren, zodat het direct wordt teruggestuurd naar ons magazijn. Natuurlijk kun je het pakket ook aannemen en het product later retourneren.
Is jouw bestelling bezorgd bij een DHL-punt? Als het pakket daar binnen 7 dagen niet wordt opgehaald, wordt het automatisch teruggestuurd naar ons magazijn. Wil je het product liever direct retourneren? Geef dit dan aan bij het DHL-punt, zodat zij het voor je kunnen terugsturen.
Nee, helaas kan je deze niet in de winkel ophalen.