Veelgestelde vragen Gekkenhuis
Tijdens de “Gekkenhuis” actie zijn er van donderdag 23-10 t/m zondag 02-11-2025 verschillende producten in de aanbieding.
Reguliere openingstijden zijn van toepassing. Actuele informatie m.b.t. de openingstijden vind je op https://www.mediamarkt.nl/nl/store/store-finder.
Ja, dit is mogelijk! Je kunt hierbij gebruik maken van de optie ‘Haal op in de winkel’. Wat houdt dit in? Bestel je product(en) gemakkelijk online en haal je ze na 30 minuten op in de winkel.
Het is wettelijk bepaald dat er thuiskopieheffing betaald moet worden op data dragende producten. Hieronder een overzicht met tarieven en categorieën:
- Desktop, pc, notebook, server, mediacenter: € 2,70
- Tablet: € 2,20
- Smartphone, telefoon met MP3-functie: € 7,30
- Portable audio- of videospeler: € 2,10
- Settopbox met harde schijf, HDD-recorder: € 3,80
- E-reader: € 1,10
- Externe HDD, externe SSD: € 1,00
- USB-stick > 256 GB: € 1,00
- USB-stick < 256 GB: € 0,50
- Wearables met opslagmogelijkheid: € 0,60
De prijzen zijn inclusief btw. De Black Friday-actie geldt niet op de thuiskopieheffing.
Nee, je ontvangt alleen korting op de deelnemende producten.
De cashback-acties blijven ook tijdens de actie van kracht. Bekijk hier de lopende cashback-acties.
Nee, dit is niet in de prijs verwerkt. Dit dien je zelf aan te vragen via de opgegeven actievoorwaarden van de cashback. Op de product-pagina wordt vermeld hoe deze cashback kan worden geclaimd.
Ja, dat kan! De myMediaMarkt voucher kan je tijdens het bestelproces inwisselen of bij de kassa in de winkel.
Nee. Aandelen, benzine of je dagelijkse groente en fruit: veel prijzen van dingen waar we dagelijks mee te maken hebben, veranderen iedere dag. Ook de prijzen bij MediaMarkt kunnen iedere dag veranderen. Hoe dan? Omdat we dagelijks heel nauwkeurig de prijzen in de markt monitoren om ervoor te zorgen dat we onze klanten altijd een concurrerende prijs kunnen bieden. Altijd. Iedere dag. Actie of geen actie. Want 1 ding staat vast: bij MediaMarkt krijg je altijd een goede deal en een goede service.
Nee, producten uit de Outlet doen niet mee.
We vragen je om geduld te hebben en ook je spam box te controleren. Heb je de bestelbevestiging na 24 uur nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op!
De verwachte levertijd staat aangegeven bij het product. Tijdens het afrekenen kun je precies zien wanneer je product geleverd wordt.
Wanneer een product nog op voorraad is, zie je onder de prijs de verwachte levertijd staan.
Onder de prijs kun je zien of het product nog op voorraad is in de door jou gekozen winkel.
Het kan zijn dat producten niet meer zichtbaar zijn op de website op het moment dat ze uitverkocht zijn, voor aanbiedingen waarop geldt: op = op
We willen deze actie met iedereen vieren, dus ook met jou! Kom naar de winkel met je aankoop bon, zodat wij de korting voor jou in orde kunnen maken. Heb je het product op de webshop besteld? Neem dan contact met ons op!
Bezoek onze klantenservicepagina en vind hier antwoord op je vraag.