Mediamarkt Logo

Denver Benelux B.V.

Heeft u nog vragen?

09003437623

De rollen van MediaMarkt en van onze partner

Onze partner is een professionele verkoper die via www.mediamarkt.nl verkoopt. Wat houdt dit precies in?

De belangrijkste verantwoordelijkheden van onze partner:

  • Biedt het product te koop aan op www.mediamarkt.nl;

  • Verpakt het product eventueel met pakbon na het ontvangen van een order;

  • Levert het product aan de klant;

  • Mailt de factuur op aanvraag;

  • Ontvangt en beoordeelt geretourneerde producten en handelt dit verder af;

  • Zorgt voor de uitvoering van de wettelijke garantie (bijv. reparatie of vervanging als het artikel niet goed is) en/of extra garantie.

De partner blijft altijd zelf verantwoordelijk voor bovenstaande taken.

De belangrijkste verantwoordelijkheden van MediaMarkt

  • zorgt dat jij via www.mediamarkt.nl kunt bestellen en betalen zoals je bij ons gewend bent

Gegevens en informatie over deze verkoper

We are Denver Benelux B.V. Denver Benelux is één van de grootste consumentenelektronica fabrikant van Europa met kantoren in Denemarken, Duitsland, Polen, Spanje en Nederland. Wij hebben een breed assortiment betaalbare elektronica en gadgets. Zoals DAB radio’s, koptelefoons, platenspelers, party speakers, e-steps en hoverboards voor volwassenen en kinderen maar ook zijn er vele producten op het gebied van smarthome zoals slimme deurbellen, verlichting en camera's. Daarnaast hebben we Frameo digitale fotolijsten waarin je je mooiste foto’s kunt afspelen of ga sportief aan de gang en meet je resultaten met één van onze stijlvolle smartwatches. Kwaliteit en klantenservice vinden wij belangrijk. Heb je vragen over een product of een bestelling dan staat ons team voor je klaar om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Hiervoor kun je mailen naar support.nl(apenstaartje)denver.eu. Denver Benelux B.V. Barwoutswaarder 13 C+D 3449HE Woerden KVK: 62520377 Btw-nummer: NL854850223B01 Klachtenbehandeling Mogelijk heeft u een klacht over een bestelling. Uiteraard nemen wij uw klacht serieus en willen we u hier graag bij helpen. Wij adviseren u daarom contact op te nemen met ons of desbetreffende partner voor een oplossing. Het is ook mogelijk uw klacht voor te leggen aan een onafhankelijke derde instantie. De Europese Commissie biedt een online platform voor geschillenbeslechting, dat u hier kunt vinden: ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show

telefoonnummer: 09003437623