Mediamarkt Logo

Deel jouw ervaring met ons!

Een kleine moeite, met een grote impact.

Elke dag zijn onze collega’s bezig met het verbeteren van de ‘MediaMarkt-ervaring’. Ze gaan op safari in onze winkels, doorlopen keer op keer ons retourproces, experimenteren met betere oplossingen en lezen jaarlijks meer dan 300.000 feedbackberichten van klanten. Dat allemaal om jouw wensen, behoeftes en dromen nog beter te kunnen vervullen. In andere woorden: zonder jouw feedback en ideeën zijn we nergens. Dus doe het: laat van je horen, hoe positief of negatief je ook bent! Help je mee? Lees hier hoe dat kan.

Deel jouw ervaring als je een aankoop hebt gedaan

Een aankoop gedaan?

Een paar dagen na jouw aankoop, in de winkel of onze webshop, ontvang je een kort klanttevredenheidsonderzoek per e-mail. In deze enquête van 2 minuten vragen we of jij ons aanbeveelt en waarom (niet). We zijn benieuwd bij welke groep jij hoort. Was je niet tevreden en raad je ons zelfs af? Geef dan een 0 t/m 6. Tevreden maar niet enthousiast? Geef een 7 of 8. Zeer tevreden en promoot je ons? Geef dan een 9 of 10.

Nog meer manieren om feedback te geven

Zo kun je nog meer feedback geven

1. Via Kieskeurig

Laat via Kieskeurig.nl aan andere mensen weten wat je van jouw ervaring met ons vond. Niet alleen handig voor ons en een ander, maar je maakt elke maand ook nog eens kans op € 250,-!

2. Via onze website

Klik op het rode label 'Feedback' op een van onze webpagina’s. Vul vervolgens jouw tips en suggesties in over een specifiek onderdeel of een hele pagina. Jouw feedback is volledig anoniem, maar helpt ons online team om de webshopervaring te verbeteren voor jou en andere klanten.

3. In onze e-mails

Onderin onze e-mails stellen we een korte vraag over de inhoud van de e-mail. Door middel van een duimpje omhoog of omlaag geef je aan wat je van de informatie in die e-mail vond. Zo kan ons e-mailteam jou en andere klanten nog beter informeren.